Аналітичні довідки

Довідка

про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до управління культури обласної державної адміністрації впродовж 2016 року

 

Протягом 2016 року в управлінні культури обласної державної адміністрації проводилася робота із зверненнями громадян відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року
№ 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

Здійснено відповідні заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, подальшого покращення та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами перед управлінням культури обласної державної адміністрації.

Упродовж 2016 року до управління культури обласної державної адміністрації надійшло 203 звернення громадян, що на 255 менше, ніж за відповідний період 2015 року або на 56%. Із них 187 – письмових, що на 267 менше ніж у 2015 році або на 59%, та 16 – прийнятих на особистому прийомі керівництва управління культури обласної державної адміністрації, що на 12 більше ніж у 2015 році, тобто на 75%. За відповідний період до управління звернулося понад 220 громадян. Позитивно вирішено 88 звернень або 43%, дано роз’яснення на 105 звернень або на 52% та відмовлено – 10 або 5%.

На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 09 червня
2011 р. № 589-р ,,Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади” забезпечено оперативне реагування на 4 звернення громадян, які надійшли на телефонну ,,гарячу лінію” Урядового контактного центру. Дані звернення надходили від мешканців Гусятинського району, міст Бережани та Тернополя.

У порівнянні з минулим роком на 104 одиниці зменшилася кількість звернень, що надійшли від жителів Тернопільської області через органи влади вищого рівня. В основному їх надходження були з Кременецького та Тернопільського районів. Зокрема, з числа звернень, розглянутих в управлінні, громадяни області спрямували до Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністерства культури України, обласної державної адміністрації.

Водночас, упродовж 2016 року дещо збільшився показник колективних звернень.

За звітний період порівняно з аналогічним періодом 2015 року до управління культури обласної державної адміністрацій значно менше надійшло звернень від жителів Кременецького району, на 106 звернень, або на 95%.

Спостерігається тенденція до зменшення показника звернень з питань відведення земельних ділянок. І    з 194 одиниць минулого року до 42 за звітний період.

У зв’язку із реорганізацією департаменту культури, релігій та національностей, відокремленням відділу релігій та національностей, зменшилися звернення з питань діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин.

Головним спеціалістом, відповідальним за роботу із зверненнями громадян, систематично аналізується проблематика та здійснюється моніторинг розгляду звернень громадян, що надходять до управління культури обласної державної адміністрації. Проведений моніторинг звернень громадян у 2016 році наступний.

Пріоритетними залишаються питання пов’язані із охороною культурної спадщини, за звітний період їх надійшло 49, найбільше від жителів міста Тернополя.

Питання культури та мистецтва протягом 2016 року піднімалося 45 разів, найбільше жителями Бучацького, Козівського району та міста Тернополя.

Також одним із актуальних питань є надання висновків з погодження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок. Управлінням культури обласної державної адміністрації у звітному році розглянуто 42 звернення із даного напрямку, серед них переважають із міста Тернополя та Збаразького району.

Звернень з питання діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин надійшло до управління 27, найбільше з даного питання зверталися жителі Бучацького, Козівського, Кременецького районів та міста Тернополя.

З питань праці та заробітної плати звернулося 9 жителів із Гусятинського, Кременецького, Монастирського районів та міст Бережани і Тернополя.

Звернень з питань погодження розташування зовнішньої реклами надійшло 12, переважна більшість від жителів м. Тернопіль.

Також розглядалися питання фінансування, їх надійшло 8, від жителів Підволочиського та Теребовлянського районів та міста Тернополя.

Звернення, які були розглянуті на особистому прийомі громадян керівництвом управління культури обласної державної адміністрації найбільше було від жителів міста Тернополя, Підволочиського та Теребовлянського районів.

Згідно із графіками особистого прийому громадян затвердженими наказами департаменту культури, релігій та національностей обласної державної адміністрації від 19 лютого 2014 року № 29-од та управління культури обласної державної адміністрації від 16 травня 2016 року № 60-од керівництвом управління культури обласної державної адміністрації протягом 2016 року проведено 11 особистих прийомів громадян.

Питання роботи із зверненнями громадян в управлінні культури обласної державної адміністрації заслуховувалось:

на засіданні колегії управління культури обласної державної адміністрації
11 серпня 2016 року ,,Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли в управління культури облдержадміністрації впродовж першого півріччя 2016 року” (наказ управління культури обласної державної адміністрації від 15 серпня 2016 р. № 109-од);

на засіданні колегії управління культури обласної державної адміністрації
27 грудня 2016 року ,, Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли в управління культури обласної державної адміністрації впродовж ІІІ кварталу 2016 року” (наказ управління культури обласної державної адміністрації від 29 грудня 2016 р. № 169-од);

на нарадах при начальникові управління культури обласної державної адміністрації.

Накази за підсумками роботи із зверненнями громадян, що надійшли до управління культури обласної державної адміністрації упродовж першого півріччя та ІІІ кварталу 2016 року надсилались структурним підрозділам у сфері культури районних державних адміністрацій, міських рад міст обласного значення для реагування та вжиття відповідних заходів.

У червні 2016 року в рамках аудиту відповідності головним спеціалістом управління культури обласної державної адміністрації, відповідальним за роботу із зверненнями громадян, проведено вивчення стану роботи із зверненнями громадян у відділі культури і туризму Шумської районної державної адміністрації про що підготовлено відповідну довідку.

Головний спеціаліст управління культури обласної державної адміністрації, відповідальний за роботу із зверненнями громадян, щоквартально проводить аналіз надходжень заяв і скарг від жителів області.

Робота із розгляду звернень громадян, організації особистого прийому, забезпечення оперативного реагування, належної організації та дотримання термінів розгляду звернень громадян перебуває на постійному контролі в керівництва управління культури обласної державної адміністрації.

 

Додаток: цифрові дані на 3 арк. в 1 прим. Дані звернень 2016